2020. február 25., kedd

YAMAHA FJR1300A/AE/AS (2013-2018 ; RP23 és RP28) túraplexi Puig 6483F (dark smoke) - Jelenlegi ára: 22 000 Ft

Eladó 1 db,  Yamaha FJR1300A/AE/AS (RP23 és RP28) típusú, 2013-2018 között gyártott motorkerékpárra felszerelhető PUIG 6483F típusú, dark smoke (erősen sötétített) túraplexi.
A Puig túra plexi kényelmessé teszi a motorozást. Maximális védelmet nyújt a motorosnak szél ellen.
Manufakturális munka, akril, ütésálló 3 mm vastag anyag, ellenállóbb és tartósabb, mint a gyári plexi.  Lekerekített profilú, amely megfelel a német TÜV előírásoknak.
Méretei: 560 X 640 mm (120 mm-rel magasabb, mint a gyári plexi. )
A plexi újszerű állapotú, kb. 1000 km-t használtam felszerelve. Sajnos a magasságom miatt (195 cm), magas pozícióban használva a motor ülését még mindig nem nyújtott számomra elegendő szélvédelmet, ezért rendeltem egy pár centivel még ennél is magasabb másik márkájú túraplexit, ezért eladó.
Egyebekben kiváló minőségű termék, nagyon szeretem a Puig márka termékeit, sohasem csalódtam még bennük, percek alatt felszerelhető a motorra, stabilan áll és pontosan illeszkedik.
Új ára jelenleg 120 € körül mozog átlagban, én 2017 júniusában szállítással együtt 39. 945. - Ft-ért vásároltam. Ehhez képest jutányos áron adok egy kipróbált, gyakorlatilag új állapotú plexit, aminek a szállításái költségét is én állom.
A bogarakért elnézést kérek, de nem mostam meg a motort, mielőtt leszereltem a plexit és utólagosan már nem akartam a plexit a bogármentesítéssel összecsikargatni, a motorra már felszerelt plexiről a bogarakat egy önkiszolgáló autómosóban célszerű eltávolítani. : )
A felmerülő kérdésekre szívesen válaszolok.

Jelenlegi ára: 22 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-17 13:15 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése