2022. szeptember 24., szombat

Pebble 301BL okosóra - Gyűjtőknek! - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Eladó a képeken látható Pebble 301BL okosóra.
Állapotra nem a legszebb, vannak rajta karcok és a széleken pár ütődés-nyom, lásd a közeli fotókat.
Mivel semmilyen tartozék nincs hozzá, ezért nekem is kicsit trükköznöm kellett vele, hogy működésre bírjam. Egy 5 voltos tápegységgel és némi kábellel sikerült egy rögtönzött töltési mechanizmust összehozni, amivel fel tudtam tölteni az akkumulátort (lásd utolsó kép).
Úgy néz ki, hogy a még elérhető funkciói rendben működnek.
Figyelem: ez egy elég régi eszköz, így a támogatás gyakorlatilag teljesen megszűnt hozzá. Az óra működéséhez elengedhetetlenül szükséges Pebble applikáció már nem tölthető le sem az Apple App Store-ból, sem a Google Play Store-ból - én is egy másik weboldalról jutottam hozzá az egykori app-hoz, amivel működésre tudtam bírni az órát és már ennek az online funkciói sem működőképesek. Így az órát kifejezetten gyűjtőknek ajánlom!
Az aukció tárgya csak maga az óra; semmilyen egyéb tartozék nincs hozzá.
Az órát Szentendrén lehet személyesen átvenni, vagy előreutalás után van lehetőség MPL vagy FoxPost-csomagküldésre is. Utánvétellel semmit nem küldök!


Jelenlegi ára: 4 900 Ft
Az aukció vége: 2022-09-25 02:40 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése