2019. február 25., hétfő

Apple iPhone 8 Plus 256Gb Space Grey -Telenor- +Apple (product)RED bőr tok - Jelenlegi ára: 169 999 Ft

Eladnám a szóban forgó új iPhone készüléket a képeken látható keveset használt eredeti piros bőr tokkal és adok még egy füst színű szilikon tokot is. Ezen kívűl az összes eredeti tartozékot is adom.  
A készülék egyéves gyártói garanciája február 22. -én lejár! Egyébként a készüléket a napokban kicseréltettem garanciában. Egy vadonatúj példányt kaptam vissza. Rajta van a gyári védőfólia is! A többi tartozék is remek állapotabn van.
A készülékbe vissza tettem a kártyámat és bekapcsoltam, hogy lássam működik-e. Valójában semmi mást sem csináltam vele. Az akkut sem töltöttem fel, de elég alacsony jelenleg a szintje. Kb. 13%-ot láttam benne. Az Apple honlapján ellenőriztem a sorozatszámokat. Az eredetire már azt írja ki, hogy nem elérhető, mert ki lett cserélve. Az újnál pedig jelzi, hogy még mennyi van vissza az garanciából.
Maximum 3 napot várok arra, hogy utald a pénzt! Kizárólag előre utalás után adom fel a készüléket. + szállítási költsè g.
 

Jelenlegi ára: 169 999 Ft
Az aukció vége: 2019-02-28 19:08 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése