2018. március 28., szerda

HD szemüveg rejtett kamera kémkamera - Jelenlegi ára: 1 Ft


HD szemüveg rejtett kamera 1280 x 720 pixeles felbontással, videó és hangrögzítéssel.
HD szemüveg rejtett kamera paraméterei
1280x720 pixeles videó felbontás
30 kép / mp
Webkamera funkció
6 hónap cseregarancia
HD szemüveg rejtett kamera doboz tartalma
HD szemüveg kamera
Szemüveg tok
Szemüveg tisztító kendő
USB adatkábel
A terméket én nem tudtam beüzemelni, látszólag hibátlan led vissza jelzése működik, de nálam felvétel nem csinált.
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-04-18 19:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése